HEEEEJ

Oj HejsaN! bloggen har jag glömt helt och hållet, nä men när jag kom hem så var jag med min familj hela kvällen och myste med dom. Dagen efter stod Josefin utanför min dörr, och fattar ni hur glad jag blev?!?!?! ååh gullunge är hon.
På eftermiddagen på fredag stack jag på konfaläger med min konfagrupp vi hade allmänt trevligt, fast de inte var så direkt jätte jätte kul. Men vi hade mysigt och rätt trevligt om kvällarna, eller hur tjejer?
Idag är de måndag och det har jag tillbringat i skolan, och efter skolan va jag med josefin en stund sen tränade jag nu ikväll, just nu snackar jag med en person och ska snart stänga av datorn för att sova, för i morgon blir det att hålla i idrotten! PINSAMT.. aja de händer väl värre saker i skolhelvetet hehe.. hörs imorgon.


åååh, Thailand!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp bilder från thailand?:D

2011-03-29 @ 15:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0