I THAILAND

Hejjsan, sitter just nu i Thailand, jag har det suverant bra har.
Planet blev ju forsenat 13 timmar, men flygningen gick bra iallafall, fast jag var jatte radd..
Men vi kom fram iallafall, idag forsov vi oss idag, saa vi fick springa till frukosten, sen har vi bara legat och solat och badat, det var 40 grader har innan sa jag e ratt solbrand.. haha.
Nu ikvall har vi varit ute och shoppat, hittade en del klader och lite sant.
Imorgon kommer kusinerna hit till hotellet sen ska vi hitta pa roliga grejer. Jag vill inte aka hem iallafall!!
Jag kommer nog uppdarera ngt imorgon kanske. Men nu ar klockan 00.00 och de e dags att sova!!
Gooooooodnatt



hotellt just nu!


Kommentarer
Postat av: josefin

ÅÅH DIN BAJSKORV, här sitter jag hemma med 2- grader. ÅÅh, jag sa ju att du skullle ha det braa!! Din lilla böög, bajskorv åh allt sånt elakt. puss på dej.

2011-03-04 @ 19:46:56
URL: http://jjosefinahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0