LITE BILDER FRÅN THAILAND

Hejsan, idag var skolan rätt seg av sig, sen efter skolan stack jag och josefin ner till stan och mötte upp emma karlsson. vi tog en fika på cafe 13 mysigt! Sen stack vi hem till mig och ah vi gjorde inte så mycket, stack även till ishallen en liten stund och frös i hjäl! När vi var på stan beställde jag en ny mobil, samma mobil beställde emma och den mobilen har josefin haha komplicerat.
Josefin sover här i natt, för vi är hemma själva, mysigt de också! har kemiprov i morgon och har inte ens böckerna med mig hem.. gr8. snart ska vi nog sova tror jag, vi hörs imorgon :))

någon anonym ville att jag skulle lägga upp lite bilder från Thailand, o jovisst det kan jag göra :)












fluga!

nu orkar jag inte ladda upp mer, godnatt sötnosar

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack:D

2011-03-30 @ 09:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0