DAG 1- en plats du saknar

Oj, detta blev riktigt svårt nu. Har faktiskt två favoritplatser som jag varit på, men jag väljer den ena. THAILAND
Åkte dit den 2 Mars detta året, och var där i 3 veckor. Dom 3 bästa veckorna i mitt liv.
Började med att planet blev försenat 14 timmar, då alla 580 personerna fick bo på ett jättefint hotell i Köpenhamn. Helt otroligt vad fint det var, man hade ju taggat för att åka till Thailand. Men efter 14 timmar så var man inte så taggad, ville bara hem och sova. Haha.
Men sen kom bussen och hämtade upp oss, sen satte vi oss på planet mot Thailand.
Tog cirka 11 timmar och flyga, ingen mellanlandning. Kom dit vid 23 i Thailänsktid och 17 i svensk.
Saknar Thailand något enormt mycket, var såå himla fint.
Och om man åker utomlands är jag oftast så att jag ska ha fint hav, trodde jag skulle dö när jag var vid havet, finns verkligen inget annat finare hav haha. gyd vad härligt!
Vi bodde på 3 olika hotell, ett varje vecka.
Där var jag i varmen när alla mina klasskompisar var hemma och jobbade i skolan. hihi
Var 35-40 grader varje dag, och jätte varmt i havet.
Shoppade även en hel del, jätte billigt verkligen.
Var på fantasea och Phi Phi Island. mycket fint!
Tycker att alla ni som inte har varit i Thailand, ska dit innan livet tar slut. Annars missar ni något mycket fint!
Den platsen saknar jag något otroligt mycket nu.

Phi Phi Island


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0