DENMARK

HEJSANSVEJSAN.
Mötte upp julia och millan idag på morgonen, sen åkte vi buss med några andra på skolan vid 8.
Kom fram till förjan i helsingborg vid 10, åkte över och var i Danmark.
Åkte till Lousiana, var riktigt fint där, satt och tog kort vid havet och bara myste!
Sen efter någon timma där åkte vi till Helsingör och shoppade, och åt glass.
Ni som inte var med på denna resan tycker jag synd om, för ni missade en jävligt rolig dag!
Sen åkte vi hem till Sverige igen, kom hem exakt vid 18 tiden, blev att springa hem och packa ner klännigen sen skjutsade mamma mig till kyrkan, skulle ju ta kort med konfagruppen vid halv 7!
Så var ltie stressad, nu ska jag duscha sen ska jag läsa ut min bok jag började på innan.
Hörs imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0