FREDAG

Hejsan.
Igår runt 6 tiden kom Sara ner till mig, sen gick vi en ganska lång runda faktiskt, vi gick till kronorskogen och fotade med systemkameran! Efter en timme eller nåt gick vi hem.
Sen kom Gustav och Hampus och hämtade upp mig, sen drog vi i väg med mopederna till mcdonland bla.
Satt där och bara pratade, sen skjutsade dem hem mig vid kvart i elva ungefär.
Tala om att jag va trött, men det var det värt
vaknade vid halv 8 idag och sen hade jag sälle med sara till skolan, vi är grannar och bor 100 meter från skolan.
Har vikarie på So:n nu och sitter o jobbar med finlands projectet.
Vid 3 ska jag iväg och träna min första kastträning nu efter 9 månaders vila..
Men ska jobba nu!
HÖÖÖÖÖÖRS!!


Kommentarer
Postat av: sara ;)

Dududududu var inte på träningen ;)<3

2011-05-27 @ 16:51:43
URL: http://folkbiits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0