Hej denise( bli inte sur)

Josefin här.
Hittade en bild på dig, och det slog mig att när den tiden var. Så kan det vara så att det var den ända tiden jag såg dig lycklig. Du var alltid så glad och snäll mot alla. Du var som en prinsessa. Du förstår vad jag menar med "den tiden". Men det jag försöker säga är att, jag vill bara att du ska vara lycklig. Och jag och du har faktiskt försökt ta tillbaka då det var du och han. Hade jag kunnat så hade jag, det är det ändå jag vill just nu, nästan. Jag vill inte att du ska känna saknad och ett tomt hål i ditt hjärta. Jag vill bara kunna fixa allt åt dig nu, thats what real friends då right? Jag ber om ursäkt att jag inte kan det, förlåt. Men jag hade verkligen viljat ha er två tillsammans igen, se dig le, se dig glad.
Hoppas du inte blev sur att jag gick in på din blogg, men du har med gjort det på min så det är rättvist nu!
Jag kommer inte imorgon som du vet, hoppas allt går bra iaf. Jag tycker iaf det ska bli jobbigt.
Hoppas du får en fin dag imorgon iaf, så syns vi på fredag.
Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0