ONSDAG

Tjenixen, jävla skola idag asso, och så har jag varit as förskyld så har sprungit fram och tillbaka till toan haha.
Hade fysikprov, gick åt helvete kan jag säga nu.
Efter skolan stack jag och elin s ner till stan, mötte upp kajsa alice och josefin.
Sen följde dom med oss till konfan, sista gången var det idag.
Lite sorligt faktiskt, fast vi har haft en ssuperbra grupp med massa härliga tjejer.
Övade mycket nu inför konfirmationen på söndag. Då jag blir konfimerad.
Sen stack jag och josefin ner till stan och fixade lite grejer, sen kronoskogen och kastade diskus.
Kom nyss hem ungefär, eller har varit hemma en bra stund.
Tror jag ska ner till kronoskogen igen och springa någon kilometer.
Ska dra nu, i morgon drar jag till danmark dessutom med några på skolan.
Ska åka vid och kommer hem vid 18 tiden, sen vid halv 7 ska jag vara i kyrkan och ta kort inför konfan nu.
Ha de gytt!!


Kommentarer
Postat av: ellanjohansson

Mina små Gullungar ! :) <3<3

2011-05-19 @ 09:49:25
URL: http://ellanjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0