onsdag

Hejhej. Idag har det varit en sån här seg men rolig dag, på biologin hade vi blåstest och skulle kolla hur stora lungor man hade. Gissa vem som hade störst av tjejerna?  haha, de var faktiskt jag!
Efter skolan gick jag och Josefin ner till stan och kollade runt lite, kom precis hem för en liten stund sedan.
Kollade även nyss vilka städer som rixfm besöker, haha jobbigt att de är i Halmstad den 4 augusti, och i Växjö dagen efter! Aja, de får vi lösa, för de är dom städerna som jag tänker besöka iallafall!
Men nu ska jag städa mitt rum, ser ut som en bomb! Sen plugga lite inför fysikprovet på fredag!
Vi hörs


åååh, vill tillbaka nu!


Kommentarer
Postat av: HANNA

vad underbar bild, jag vill utomlands! :(

2011-05-04 @ 15:18:40
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0