Slut på det roliga,

Hejsan tråkiga och långvariga blogg.. har verkligen inte haft ork till att blogga, har inte haft de humöret!
Menmen, var ju som sagt i halmstad i fredags till lördags, vi gjorde inte så mycket förutom en shopping dag på lördagen, så de blev lite inköp.
Igår, följde Emma med mig direkt från halmstad, efter en stund kom Daniel också.
Sen kollade jag ut genom fönstret så ser jag min bästavän gå där utanför, äntligen var hon tillbaka!
Åh som vi har saknat henne, spenderade hela kvällen på stan (lions) träffade massa roliga människor som jag inte träffat på huuuuundra år, menmen.
Gick hem runt midnatt och efter en stund kom Josefin hit och sov över.
Vaknade vid 9 tiden i dag, var hos mina kusiner och hämtade mina syskon, gick till maxi och köpte glass, sen hem och gjorde milkshake och tillbringade halva förmiddagen ute i trädgården med täcken och filtar! MYS.
Heeeejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0