Friidrott

Guuud, ni fattar inte hur jävlar lycklig jag är just nu.
I September blev jag kvalad till GM, dom bästa i Götaland.
Fick avbryta hela GM efter en gren, för skadorna gjorde hur jävla ont som helst.
Skulle inte få träna på ett år, men för 3 dagar sedan gick jag och min syster ut och kastade lite diskus.
Har inte hållt i en diskus förens September, och trodde att jag aldrig mer skulle hålla på med de mer.
Men de visade sig att varenda kast som ja kastade var över 30 meter, fattar ni hur jävla glad jag var?
Grät typ så glad jag var, hade tekniken fortfarande med mig.
Så nu jävlar är jag tillbaka igen, detta är mitt 9;oende år som jag håller på med friiidrott.
ååååh, vad jag älskar friidrott! 

några bilder, från när man var jätte liten till lite äldre.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0