blogga på devote?

Hej.
Igår kväll kom Josefins mamma och hämtade oss, sen stack vi till sunnebo och lyssnade på vilka linje det finns och sådär, gud vad spännande det ska bli! längtar redan, tror också att jag bestämt vilken linje.. samhäll I think.
Kommer bli jobbigt med mycket plugg och sådär, men man lär ju sig jätte mycket och har mer chans att få mera jobb.
Idag vaknade jag vid 9 tiden, hoppade in i duschen och sen mötte jag upp Josefin vid halv 10.
Gick en liten runda till skolan, saknar faktiskt redan skolan.
Var utanför Peking i några minuter, blev utelåst men sen kom jag in där.
Pappa kom och åt med mig idag, trevligt sällskap =)
Slutade halv 2, skulle till tandläkaren halv 3 ungefär, snälla människor det finns!
Kom precis hem, om 2 timmar ungefär åker jag ner till k-hallen för lite volleyboll träning




12 oktober
se aldrig med sorg på det förflutna, det kommer inte tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0