mysig fredagskväll!

Hej, förlåt för mitt dåliga uppdaterande..
Idag var det ju skola som vanligt, tråkig & seg dag, blir ju värre att vara i skolan imorgon också!
Efter skolan stack jag hem och åt, och sen kom min saknade gustav, vi gick en runda och snackade och så där.
Vid halv 6 var jag och tränade volleyboll, vi var bara 3 stycken, det tycker jag är dålig stil av dom andra att inte komma, om man är sjuk så är det ju en del, men vi hade inte ens en tränare (?) så fick träna själva, men de va kul och gick jätte bra, kom hem jätte svettig
Hade fått ett sms av mamma när jag kom hem, hon fick jobba, så är hemma själv ikväll/natt.
Har precis ätit kebabrulle, gott! Ska hoppa in i duschen, kolla idol och bara mysa med mig själv!
Imorgon är det skola igen, haha. Det är öppethus på vår nya skola.
Imorgon fyller även min bästavän år, grattis i förskott josefin!
Ska bli spännande, men vi hörs imorgon! kramis


loveyou, sometimes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0