TISDAG!

Hejsan. Har inte bloggat något på snart 2 dagar.
Igår började jag proa på Peking, kan säga att det var super kul faktiskt, först fick jag börja skala/skära 100 äppeln, stå i kassan, servera dricka och annat kul.
Slutade klockan 3 och gick hem och chillade.
Vid 7 hade jag första friidrotts inomhus träningen, tråkigt och jobbigt..

Idag: upp vid 9, vid halv 10 kom Josefin hit så gick vi till skolan en sväng och sen gick vi till våra "jobb"
Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort idag, tur att man praoar med Aldin! haha guuud
Är hemma nu, om en stund kommer Josefin och sen lite senare dra vi ner till sunneboskolan för lite information om gymnmasiet!

Idag är de även 2 årsen jag träffade mina saknade jyväsjkyle bor, 2 jääävla årsen!
Tänker på er varje dag, åh vad jag saknar er pajkar.. huuhhuu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0