Tisdag

Hej, för det första ber jag ursäkt för dålig uppdatering..
Har varit i skolan, pluggat och varit med kompisar, och datorn här hos mamma är ju inget vidare!
Ska berätta vad jag har gjort dessa dagarna iallafall

Igår: Josefin kom och väckte mig efter 8 tiden, vi hade ju sovmorgon till halv 10, hon åt även frukost här och sen gick vi till skolan som vanligt, hade även engelskaprov (läsförståelse) som var super svårt enligt mig.
Efter skolan gick jag och Josefin ner till maxi och köpte gofika, sen hem och läsa skvaller i tidningarna och sen efter det var bägge så sjukt trötta så vi la oss i soffan, och halvsomnade!
Låg och läste nästan hela kvällen, pratade i telefon med emma, och somnade rätt tidigt.

Idag: Var i skolan, fick reda på engelskaprovet, fick inte godkänt på läsförståelsen, men de andra fick jag godkänt på! Efter skolan var jag på stan en runda med några tjejer, och sen hem och gick ut med Bosse!
Om 2 timmar ska jag träna volleyboll, åh som jag har längtat !
Vid 8 kommer Ebba hit, sen blire hockeytime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0