ut med galna vänner!

Kom precis hem från min saknade lilla farmor, tvingade min mamma att vi skulle åka dit, för jag har verkligen saknat farmor, och det gick mamma med på, ute hos farmor fick jag ett litet anfall, eller är så jävla yr efter igår och huvudvärken är på topp, så halvramlade för jag inte kunde stå riktigt..
Om en stund kommer mina galna vänner hit, så ska vi ut och hitta på galna saker som jag o elvira har planerat!
Så sjukt spännande, kommer skämma ut oss som fanken.. men de står vi ut med! HIHI
Skriver när jag kommit hem, ha de bra :)




1 oktober
vill kunna ge dig en chans, men du får avgöra om du vill behålla den.
Hur vill du ha det? hur vill jag ha det?
kärlek är inget spel, utan kär-lek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0