Tredje Oktober

Är hemma nu efter en sjukt tråkig och jobbig dag, är så fruktansvärt trött!
Skolan var lam, ingenting roligt hände.. tror jag inte (?)
Efter skolan gick jag och josefin ner till maxi och köpte fika, sen till våra praktikplatser för att kolla vilka tider och så vi ska vara där och praoa, sen hem till mig och fikade och så
Josefin ska snart åka hem, och så ska jag lägga mig och vila och kolla på någon fílm, måste även hem till pappa och lämna laptopen!
Skulle egentligen tränat ikväll, men eftersom vi ska börja träna med 98orna så skiter jag i träningen idag iaf!
Nu ringde pappa, bäst att jag åker upp med datorn nu! hörs imorgon 



saknar halmstad & mina h-vänner!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0