-

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen alls
Vem fick du senaste sms av? gustav
Vem tänker du på nu? mamma, för hon ringde mig nyss
Vem pratade du senast i telefon med? mamma
Vems hus var du senast i? andre(lägenhet) om inte mitt eget.
Vem önskar du var med dig nu? morfar, sakna han
Vem är din favoritsläkting? min moster tror jag, o mina småkusiner såklart!
VAR
Var är din mobiltelefon? Jämte mej i sängen
Var handlar du mest? vero moda, eller hm
Var fick du tag på tröjan du har på dig? inte en aning
Var åkte du senast bil? Lagan
VAD
Vad åt du senast? kyckling
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? jeans
Vad är den närmaste saken som är blå? mina jeans
Vad har du på fötterna? Ingenting alls
Vad är din favorit färg? grön
Vilken film såg du senast? hur många lingon finns det i världen
Vad hör du just nu? musik
Sovit i någon annans säng? ja?
Hånglat på en bio? nae
Hånglat i skogen? tro de
Tyckt att din kusin är het? haha nej, bara småbarn!
Sovit naken? Med trosor
Kört över hastighetengränsen? nej..
Målat om ditt rum? Yes, eller tapetserat
Dansat framför en spegel? varje dag
Fått hicka? Jaa
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nej?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nej haha
Varit i slagsmål? nej
Smugit ur ditt hus? Ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? kysst
Älskar eller saknar någon nu? saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0