14 september

Heej underbara fina läsare, hur är läget? Själv mår jag faktiskt rätt toppen.
Skolan var helt ok, jobbade faktiskt riktigt bra idag, aldrig jobbat så bra innan!
Efter skolan gick jag, josefin, ellan och robin ner till cafe 13 och tog en kaffe, och satt o snackade!
Efter det gick jag och josefin på stan i ungefär 3 timmar, (nej, vi har inget liv)
Tog även syskonkort, köpte en tröja, provade 1000 olika parfymer och gick in på veromoda 4 gånger.
Vid halv 6 befann jag mig i kungshögshallen där jag tränade volleyboll, vårt lag är helt konstigt. men okej
Kom precis hem efter en runda på annelund med josefin och mikkel.
Imon är det skola, efter skolan ska jag hem och plugga.
hejdå


mogen bild? neeeeeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0