bra start på helgen!

Hej, igår var det en riktigt bra dag, både i skolan och på kvällen.
Hade håltimme 2 och en halv timme. Och hade den roligaste svenskalektionen på väldigt lääänge!
Efter skolan mötte jag upp min fina vän emma, vi tog en fika på cafe 13 och fixade lite saker på stan.
Vid 7 tiden kom ebba,elvira och josefin till mig, sen drog vi hem till Bruce där några andra killar var, det blev gitarrmys, mycket snack, och en kall kväll på ekebacken.
Fick även vänta på att gustav skulle komma tillbaka med min cykeln, så var sådär arg ett bra tag!
Idag ska jag tillbringa min kväll hos elvira, med film med henne och josefin.
Sover även där i natt.
Hörs senare!


josefin och jag i skolan igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0