HELG!

Hej, bloggade inte någonting igår, pga en bråttom dag!
Först var det skola, jävlans tråkiga lektioner, fast en håltimme på över 2 timmar satt fint!
På håltimman stack jag och Fanny till sunnerbogymnasiet, för jag skulle träffa gustav.
Efter skolan gick jag ner på stan med en del tjejer, köpte lite smink och nagellack.
Vid 6 tiden var det volleybollsträning, gick sådär! Hade en sån himla träningsvärk..
Men iaf, på kvällen kom brudarna till mig, sen gick vi till torino och käkade, och på tven var våra kompisar(tvpucken)Så mycket skrik och skratt blev det, haha.
Efter maten, åkte vi till kille, där några andra killar var, vi spelade gittar och hade trevligt.
Sov även hos elvira inatt, stack hem runt 10 tiden.
Just nu är jag hemma hos pappa, min syster har barnkalas, så jag får väl offra mig att vara "lektant"
Vi hörs.

Jag i går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0