Hold Me Now

Har äntligen köpt min underbara säng, och stor är den också! så underbar skön! ååh älskar deeen
Ligger just nu och lyssnar på musik och letar "jobb" och snackar med saknade Julia.
Saknar den tjejen något enormt just nu, ååh snart ses vi igen gumman!
Mitt humör är sådär just nu, har sovmorgon i morgon kom jag på nu, så får vara uppe sent idag ju!
Har även en skrivuppsats i fysik imorgon som ska vara inne imorgon, och gissa om jag har med mig böckerna?
Nej, självklart inte.. ååh jag lovade ju att sköta mitt pluggande i 9an, men gick åt helvete tredjeveckan!
Får ta tag i det imorgon innan lektionen.
Vet inte vad jag ska göra imorgon, blir väl att plugga engelska och läsa "pojken i randig pyjamas"
Men nu ska jag smsa Johannes och be om hans hjälp med en sak, ha en bra kväll fina läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0