MARKARYD NEXT

Närvös, svar ja.Efter skolan imorgon drar jag till Markaryd och kommer trodligtvis hem med en tatuering på handleden.. Många är rätt sura och tvära och frågar om jag verkligen får tatuera mig fast jag bara är 15. Jag ska göra någonting som symboliserar min morfar, för han var verkligen det bästa jag visste, när han dog den 7 Februari 2009, var den värsta dagen i mitt liv. För morfar var det bästa jag visste, vi umgicks varje dag, och jag tänker fortfarande på honom varje dag, hela tiden. På kvällarna skriver jag dikter i en bok som heter " till minne av min morfar". Ingen fattar hur nära vi stod varandra, så när jag frågade mamma om jag fick göra någonting på handleden för morfar, så var svaret självklart ett ja. Ni som läser det här, och tänker varför gör hon det? (Jag skulle aldrig få det) Jag har verklign tänkt på om jag ska göra det här, tatueringen kommer sitta kvar hela livet, och jag kommer alltid bära med mig en symbol för morfar. Så efter ni läst detta, sluta fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0