someone like you

Hej, började fysiken halv 110 idag ju, då vi debbaterade om kärnkraftverk och så.
Gick inte bra för mig, kan jag ju säga.
Inget kul hände i skolan, förutom att vi har haft en vikarie 2 dagar i rad som är helt duuum i huvudet, hihi hej
ne, men efter skolan drog jag och josefin ner till maxi och köpte glassar, och sen gick vi hem till Bruce och drack kaffe och snackade och så, sen kom emma och hämtade oss.
Vid 9 stack Josefin hem, så kom precis hem från stan var där och träffade några coola människor.
Smsa just nu med min största idol, tagga fredag då Kissie kommer hit, älskar henne 3<3<333<3<3<3<3<33¨

HAHAHAH, SÖT EGO BILD FRÅN -08 HAHHAHAHAAHAHHA DÖÖÖR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0