Vanhanaikainen

Kom en för en timme sen, var och tränade och har precis ätit och duschat.
Ligger i min mysiga säng och kollar på bilder från 16 oktober 2009, och fäller en tår.
Saknar de dagarna något sjukt mycket, lyssnar även på vanhanaikainen och bläddrar igenom bilderna.
2 årsen snart, kan inte fatta vad tiderna går fort!
Var så trygg med de grabbarna, vi hade så roligt, och var riktigt kär!
Sen när de skulle hem till finland igen, kom han fram och kramade om mig, och gav mig en puss och sa
jag kommer sakna dig ♥
Hade man kunnat spola tillbaka tiden hade jag spolat tillbaka till den 11 oktober 2009, då äventyret började.

Men iallafall, måste plugga på provet tills på fredag, kommer inte klara de känns de som.
Gråta ut, och smsa med min kung.
Hejdå


myspys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0